Girişimcilik Atölyesi Semineri’nde İnternet Teknolojileri Uzmanı Mevlana M. Gürbulak’ı Misafir Ettik

1 Mart 2014 Cumartesi günü internet ve inovasyona dayalı girişimciliğin ele alındığı Girişimcilik Atölyesi seminerinde Türk Telekom’da İnternet Teknolojileri Uzmanı Mevlana M. Gürbulak ile “Kullanıcı Deneyimi” üzerine bir seminer gerçekleştirdik.

ga1

Mert Nuhoğlu (Endüstri Mühendisliği’ 02) yönetiminde gerçekleşen seminerimiz, özellikle son dönemlerde web ve mobil uygulamaların çok yaygınlaşmasıyla son derece önem kazanan kullanıcı deneyimi(user experience) üzerineydi. Konuğumuz Mevlana Gürbulak hem global ölçekte (Amazon, Apple gibi) hem de bölgesel ölçekte (Hepsiburada, Enpara) servis sağlayan web ve mobil servisleri üzerinden örneklerle kullanıcı deneyiminin önemini bu servisler üzerindeki eksiklikleri ve olumlu yönlerini  gösterek dinleyicilerle paylaştı. Türk Telekom’un piyasaya sürmeye hazırlandığı “pazarz” portatif sistemi üzerinden kullanıcı deneyimi tasarımı süreçlerini dinleyicilere anlatan Mevlana Gürbulak, bu süreçlere global ölçekte servis sunan sağlayıcıların ayırdıkları bütçelere dikkat çekerek konunun farklı bir açıdan da öenmini dile getirdi.

Program akışı sırasında gelen soruları da cevaplayan Mevlana Gürbulak, uxturkiye.com üzerinden örneklerle kullanıcı deneyimi üzerine yapılan değerlendirmelerin şirketler tarafından dikkate alındığına da dikkatleri çekerek semineri sonlandırdı.

Haber: Yasin Almalıoğlu – Bilgisayar Mühendisliği’ 15

Platformunuzu seçin ve paylaşın.