Anasayfa » Haberler2018-2019 Öğrenim Yılı Burs Başvuruları Devam Ediyor
2018-2019 Öğrenim Yılı Burs Başvuruları Devam Ediyor
11 Eylül 2018       

Değerli Boğaziçi Üniversitesi Öğrencileri,

Yeni öğrenim döneminde sizlere başarılar diliyoruz.

Vakfımız, maddi ihtiyaç sahibi ve derslerinde başarılı Boğaziçi Üniversitesi öğrencilerinin yükseköğrenimlerine katkıda bulunmak amacıyla karşılıksız yükseköğrenim bursu vermektedir.

2018-2019 öğrenim yılı burs müracaatları başlamıştır. Vakfımız geride kalan 21 hizmet döneminde olduğu gibi 2018-2019 öğrenim yılında da Boğaziçi Üniversitesi’nde okuyan öğrencilere karşılıksız eğitim desteği temin edecektir.

Boğaziçi Üniversitesi’nin fakülte, yüksekokul ya da enstitülerinden herhangi birine kaydı bulunan Hazırlık, Lisans ve Lisansüstü öğrencileri burs imkânından yararlanabilir.

BÜ Hazırlık sınıfını Beginner ve Pre-Intermediate seviyesinde okuyarak İngilizce Yeterlilik Sınavını (BUEPT) geçemeyen öğrenciler de burslarımıza başvuru yapabilir.

Burs müracaatları 3 Eylül-12 Ekim tarihleri arasında web sitemiz üzerinden yapılacaktır.

DİKKAT!!!

  • Burs başvurusu için sadece ONLINE formun doldurulması YETERLİ DEĞİLDİR!!!
  • Burs başvuru süreci belirtilen başvuru tarihleri içinde ilgili ONLINE formun doldurulması ve ardından gerekli belgelerle beraber vakıf merkezine elden teslim edilip başvuru numarası alınmasıyla tamamlanmış olur.
  • Başvuru süresinin tamamlanmasının ardından vakfımız Burs Komitesi’nce değerlendirilen formlar arasından mülakata çağrılacak öğrenciler belirlenecektir. Bu seneki burs mülakatlarımız 20-21 Ekim Cumartesi/Pazar ve 27-28 Ekim Cumartesi/Pazar günlerinde yapılacaktır.
  • Yenileme başvurusu yapacaklara herhangi bir başvuru numarası verilmeyecektir. Bu kategorideki başvuru sonuçları online form çıktıları ve diğer belgelerin değerlendirilmesi sonucunda öğrencilere şahsi olarak bildirilecektir. Yenileme başvuruları 5 Ekim Cuma günü sona erecektir.

 

BURS BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

(İlk defa burs başvurusu yapanlar ve Destek Bursiyerleri için)

Vakfımıza burs müracaatı yapmak için BURS BAŞVURU FORMU’nun doldurulması gerekmektedir.

İlk defa burs müracaatı yapacak olanlar, daha önce müracaat edip burs çıkmamış olanlar ve vakfımızdan Destek Bursu alan öğrenci arkadaşlarımız BURS BAŞVURU FORMU’nu dolduracaklardır.

Burs başvuru formunu doldurup sistemimize kaydeden arkadaşlarımızın, bir kopyası mail adreslerine otomatik olarak yollanan formun çıktısıyla birlikte aşağıda belirtilen belgeleri 12 Ekim Cuma günü saat 17.00’a kadar vakıf merkezimiz olan Hisar Kampüs yakınındaki Boğaziçi Konak’a gelerek teslim etmeleri gerekmektedir.

Belge teslimi esnasında her öğrenciye burs başvuru numarası verilecek ve böylelikle başvuru süreci tamamlanmış olacaktır.

BURS BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1-www.byv.org.tr üzerinden yapılan online başvuru formunun doldurulmasının ardından mail adresinize gönderilen formun çıktısı

2-1 Adet Fotoğraf

3-Baba ve/veya Anne çalışıyorsa

  • Çalışan Anne, Babanın, İşyerinden Onaylı Maaş Belgesi
  • Gelir vergisine tabi ise, Vergi Levhası’nın noter tasdikli fotokopisi
  • Emekli ise, emekli oldukları sosyal güvenlik kurumundan alınmış maaş miktarını gösterir belge
  • Muafiyete tabi çiftçiler için muhtardan onaylı belge
  • Muafiyete tabi olmayan çiftçiler için Tarım Bakanlığı veya Ziraat Odası’ndan onaylı belge

*Anne ve/veya Baba çalışmıyor ise Bağ-Kur, E. Sandığı ve SSK’da kayıtlı olmadıklarını gösterir belge (Belgede TC. kimlik no/ İsim/ Soyisim olması zorunludur. Bu belge SGK bürolarından imzalı şekilde alınabileceği gibi E-Devlet’ten de alınabilir. Söz konusu belge eğer E-Devlet şifresi ile alınacak ise “tescil kaydı-hizmet dökümü” başlıklı ilgili ekran açıldığında şahsa ait isim ve TC kimlik No görünür biçimde ekran görüntüsü alınarak hazırlanabilir. Çalışmayan ebeveynlerin belgeleri sadece belirtilen kimlik bilgilerini içerdiği takdirde tarafımızca kabul edilecektir.

4-Öğrenci Belgesi ya da Kayıt Belgesi

5-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

6-YKS Sonuç Belgesi ve Puan Belgesi (Fotokopi) -(Yeni kazananlar için)

7-Ara sınıftaki öğrenciler için güncel transkript

Yukarıdaki belgeler 12 Ekim Cuma günü saat 17.00’a kadar Boğaziçi Konak’a elden teslim edilmelidir.

 

BURS YENİLEME FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

(Lisans Bursiyerleri için)

 2017-2018 öğrenim yılında vakfımızdan lisans bursu alan öğrenciler BURS YENİLEME FORMU’nu dolduracak ve aşağıdaki belgelerle birlikte 5 Ekim Cuma  GÜNÜ SAAT 17.00’A KADAR Boğaziçi Konak’a elden teslim edeceklerdir;

  1. Web sitemiz üzerinden YENİLEME formunun doldurulmasının ardından mail adresinize gönderilen formun çıktısı
  2. Ara sınıftaki öğrenciler için güncel transkript
  3. Orijinal güncel öğrenci belgesi
  4. Baba ve/veya Anne çalışıyorsa;
  • Çalışan Anne, Babanın, İşyerinden Onaylı Maaş Belgesi
  • Gelir vergisine tabi ise, Vergi Levhası’nın noter tasdikli fotokopisi
  • Emekli ise, emekli oldukları sosyal güvenlik kurumundan alınmış maaş miktarını gösterir belge
  • Muafiyete tabi çiftçiler için muhtardan onaylı belge
  • Muafiyete tabi olmayan çiftçiler için Tarım Bakanlığı veya Ziraat Odası’ndan onaylı belge

*Anne ve/veya Baba çalışmıyor ise Bağ-Kur, E. Sandığı ve SSK’da kayıtlı olmadıklarını gösterir belge (Belgede TC. kimlik no/ İsim/ Soyisim olması zorunludur. Bu belge SGK bürolarından imzalı şekilde alınabileceği gibi E-Devlet’ten de alınabilir. Söz konusu belge eğer E-Devlet şifresi ile alınacak ise “tescil kaydı-hizmet dökümü” başlıklı ilgili ekran açıldığında şahsa ait isim ve TC kimlik No görünür biçimde ekran görüntüsü alınarak hazırlanabilir. Çalışmayan ebeveynlerin belgeleri sadece belirtilen kimlik bilgilerini içerdiği takdirde tarafımızca kabul edilecektir.

Boğaziçi Konak Adres: Nispetiye Cad. Fenerli Türbe Sk. No: 7 Rumelihisarı – İstanbul (Hisar Kampus’ten 100 m. ilerideki sokaktan sağa girildiğinde sağdan ikinci demir kapı.)

Telefon: 0 212-233 33 36  / 0 212 265 10 62

NOTLAR:

1-Eksik evrak ile müracaat kabul edilmemektedir.

2-Burs başvuruları için yapılacak olan evrak teslimleri hafta içi mesai saatlerimiz içinde kabul edilmektedir.

3-Burs başvurularıyla ilgili bilgi almak ya da soru sormak için;

byv@byv.org.tr mail adresimiz üzerinden, hafta içi mesai saatleri içerisinde (09.00-17.00 saatleri arasında) vakfımızın 0 212- 233 33 36 e 0 212 265 10 62 nolu telefonlarından vakfımızla irtibata geçebilirsiniz.

3-YUKARIDA BELİRTİLEN HER İKİ BAŞVURU KATEGORİSİNDEKİ TÜM EVRAKLARIN BAŞVURAN ÖĞRENCİ TARAFINDAN HAZIRLANARAK (ÇIKTILARI ALINARAK) EKSİKSİZ BİR ŞEKİLDE GETİRİLMESİ BEKLENMEKTEDİR. VAKIF MERKEZİMİZDE HERHANGİ BİR BİLGİSAYAR İŞLEMİ-YAZICI ÇIKTISI ALIMI-FOTOKOPİ ÇEKİMİ YAPILMAYACAĞINI DİKKATİNİZE SUNARIZ!

BYV-Burs Komitesi